pátek 20. ledna 2012

...minuta je někdy dlouhá doba.....

Dobrý den. Před chvílí jsem přišla domů z práce. Šla jsem sice v chladném, větrném počasí, ale bylo jasno.Doma jsem se sotva převlékla a najednou se setmělo...A takhle to je posledních 40 minut.
To je pohled do sídliště.
Pohled k hlavní silnici a k horám. Ještě, že moje srdce zaujala další věc, přišel mi balíček. Látky od Bellet. Objevila jsem je u ní a hned jsem viděla ubrus na domečku. No,ale když přišly látky, ubrus už nevidím. A zatím ani nic jiného...Jen je překládám, hladím a nemůžu se, hlavně té s plachetnicemi,nabažit....Jak málo??? nebo moc ??? stojí udělat radost sama sobě...Tak a jdu se nechat inspirovat na mých oblíbených stránkách.Dobrý večer,dobrou noc,dobrý den. Milky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu