středa 7. března 2012

27/365

Dneska bylo krásně, ale dost chladno, ráno -8.





Když jsem unavená, dívám se na něco, co mám ráda....To je například video nahoře.

Ani není potřeba překladu, ingredience hovoří samy za sebe.....
Správná manželka ráno vstane a udělá manželovi, který vstane později, že, obídek do zaměstnání....

Bento box mi dcera přivezla z Ameriky, když byla v Alabamě na stáži. Ale dala jsem jí to zpět, moc bych ho neužila. Můj manžel je v důchodu a je zvyklý mít jídlo na oběd v lednici v jiné podobě, a na mě je to jednak malá porce (hihihi...) a druhak spoustu piplání, aby to bylo tak hezké...
Paní Japonka, která tento seriál Vaření se psem...volný překlad....měla před nedávnem dopravní nehodu, kdosi jí porazil autem ... ale už se lepší a rehabilituje.
Já podle jejích receptů občas vařím, ale muž si na toto jídlo moc nepotrpí, takže se hlavně dívám...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...