pátek 1. června 2012

113/365

Dobrý větrný a vlhký podvečer.
Konečně je jiné počasí než horko, hic nebo teplo.
Moc jsem toho tedy dneska neudělala, po příchodu z práce jsem musela chvíli odpočívat, dělám normální domácí práce....
Mám sice začaté háčkování....


...ale to není vše. Proč je to takové barevné? No, vzala jsem tu kuřátkově žlutou s tím, že si prosvítím obývák na domečku a když klubíčko končilo, nemohla jsem za žádnou cenu najít to druhé...nevím, snad jsem z něj něco udělala a už nevím, co.....Nebo to vypárat a to mi bylo líto. Tak jsem musela použít to melírované, to mám jen jedno, to vím.. a už se modlím, aby mi to stačilo do konce.

Učím se v Klubu šití u Bellet našívat aplikace a prošívat....mimo jiné, samozřejmě,



....ale zlobí je stránka, tak jsem zamrzla v bodu x....hihihi.
Musím se to trochu naučit, protože většina děvčat, se kterými budu šít vánoční deku, chce aplikace,         
a každá něco nerada a něco jiného ráda. Už si dělám rozcestník.....
Uvidíme, co budeme dělat o víkendu, na skok zajedeme na domeček, k mojí mamince a je tu i Tomáš         a  chci mu dát tu deku. Možná zůstaneme na domku i přes noc...pst, pan Há to o té noci ještě neví.
Bolely ho, chudáčka mého, zuby, tak nevím, jak je naladěný na topení v krbových kamnech a studené ráno....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...