středa 6. června 2012

118/365

Dobré odpoledne, dobrý večer. Dneska byl pro mě napjatý den. Dcera totiž skládala státní zkoušky, dělá postgraduál na univerzitě v Olomouci. Ona byla včera nervozní, hystericky optimisticko pesimistická...a měla divný hlas. To bylo něco pro matku, tedy pro mě.
Celý den jsem na ní myslela a když mi konečně zavolala, tak mi spadl ze srdce kámen jako hora...A ona měla už zase svůj milý normální hlas....Takže další životní úspěch, dneska nic nešiju, nic nedělám, jako kdybych tu zkoušku skládala já, hihihi.To by si zasloužilo sklenku něčeho dobrého.....

  



Přemýšlela jsem, jakou fotku si sem dám a nebude to ve svatebních šatech před rokem...Tak jsem našla tuhle z Alabamy,byla s kolegy a jejich rodinami v horském potoce "rýžovat", našli špičky k šípům a různě staré zuby zvířat...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu