neděle 17. června 2012

128/365

Dobrý den, soboto...
Bože, přestože jsem byla sama doma, tak jsem neměla ani chvilku na psaní. Trochu jsem porovnávala, přerovnávala..pak vracela zpět, ošetřila kytičky, vyprala něco prádlo, uvařila si oběd, trochu sledovala TV, trochu četla....
Došila jsem top na Vládíkovu deku, uháčkovala skoro celou chňapku podle http://test.bazar-www1-backup.superhosting.cz/tisk_navodu.php?id=7376.
Odpoledne se zastavila moje sestřička s mužem, sekala na zahradě okolo svých kytiček trávu a prostříhla si palec na levé ruce až skoro na kost. Byli na šití...



NO, tato fotka jediná vystihuje lehký chaos včerejšího dne, látky, pouzdro od foťáku, Kindl, nabíjecí kabel pro něj k připojení na počítač. Dlouho jsem totiž nic nečetla, tak byl skoro vybitý... Taková směs mých činností. Šicí stroj je za tou zelenou zdí, počítač vpravo od této skříňky multifunkčního použití...TV vlevo 5 metrů.....Prostě, všechno po ruce.Snad jediná výhoda malých bytů....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...