středa 11. července 2012

146/365

Jsem tu jen na skok, pan Há jde na kontrolu, jinak jsme na domku, do konce týdne mám ještě dovolenou. Tak jen obcházím zahrádku, sesazovala a špendlila jsem dvě deky, háčkuju, vařím a hlídám pana Há, aby nic nedělal....Odpoččíváme a spíme spolu i po  obědě...hihihi....



 
kvetoucí lilie na předzahrádce


zvláštní chrpa, horská, nevím podle jakých hor se jmenuje...


dobrá úroda černého rybízu



brutnák mezi bramborami, nějak se mi tam z loňska vysemenil,je krásný se silným stonkem



moje změť zeleniny,kus brambor,japonská chryzantéma=jedlá,dýně atd.,atd.



moje nové obrázky v kuchyni, to je ta pravá práce pro pana Há....rámování apod.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu