úterý 28. srpna 2012

190/365

Jsem jako spráskaná bičem....ne, žádné sado maso....byla jsem ráno trhat zub...
Šla jsem proto trochu dříve z práce a chtěla jsem si odpočinout, ale nějak to nešlo. Světlo, hluk jezdících aut, hasiči okolo domu, někde asi hořelo...Prostě jsem vstala a konečně připravila balíček s vánočními bloky na odeslání. Zítra jdu na poštu, dneska nikdo nebyl dopoledne doma, tak si jdu pro balíček od Sar...
http://www.sar-latky.cz/.
Poslední blok pro organizátorku Ajku, koukala jsem v mailech, že mnohé nemají ušito a zlomené to či ono...tak jsem zvědavá, jak to dopadne...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...