neděle 9. září 2012

201/365

Zase spousta času, práce a výsledek nic moc.
Ne, v sobotu jsem douklízela, postarala se zase jednou za týden o domácí kytky, pročetla maily, blogy, net...Vyprala něco prádla, uvařila. I tak si myslím, že je toho dost...jen nějak nikde nic není vidět, hihihi.
Připravila jsem si látky na říznutí obalů na knihy pro naši pracovní jubilantku, říznu do svých oblíbených a dobře uložených na někdy....






No to by bylo vše. Takhle vypadalo nebe, když jsem vstala, na východ jasno bez mraků, vycházející slunce ozařovalo jen cestu po letadle...



Na západě od hor mraky, město pod námi v mlze.
To jsem ani nefotila a vrátila jsem se do postýlky.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu