středa 26. září 2012

218/365

Dneska mám volno, ale takové neobvyklé, pro mě. Byla jsem na zákroku u zubařky, no, už je to za mnou.
Asi už toho dneska moc nenadělám, chtěla jsem si nastřihnout polštářky ze 4.lekce Pilow party u Bellet.
Venku se zatahuje obloha, bude to asi tím, že jsem chtěla jet zítra už od rána na domek a vydržet tam ty 4 dny...Práce na zahrádce je tam až až....Podívat se na houby, posedět s maminkou a sestrou, to tedy taky uvidíme.
Ty fotky jsou pohled z bytu na západní stranu, Krušné hory a spousta stromů, jako kdyby to nebylo na sídlišti, a to je dobře, že.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...