sobota 29. září 2012

221//365

Dnešní den byl "směsový".
Ráno jsme jeli na domek, tak takové ty nutné povinnosti, pan Há začal klátit ořechy, já byla v březí na houbách, našla jsem jednoho pěkného mladého kozáka.
Už ráno mi nebylo moc dobře, ale odpoledne to propuklo.....Bolest břicha, křeče, lítostivost, ani lehnout si na chvíli nepomohlo. Tak jsme dodělali nejnutnější a jeli domů.
Zítra ráno tam pojedeme znovu. Otrhali jsme poslední zelená rajčata a už si lebedí v papírové krabici v chladnu ložnice pod oknem, uvidíme, jestli "dojdou". Ořechy jsou v malých lískách na topení, které vlaží...Přivezla jsem domů vavřínek a rozmarýn, sedí v kuchyni na parapetu. No a zbytek zase zítra....Odpoledne jsem ještě do ušitých sypků dala peří z nepoužívaných polštářů, před chvílí jsem to doma na stroji uzavřela.
Ale pořád nic moc...pan Há skočil pro pivečko do hospody, aby se mi ulevilo, ale zatím žádný efekt...

zbytky rajčat na skoro uschlých stoncích


podzimní potěšení


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...