středa 14. listopadu 2012

267/365

Pomalu už ztrácím přehled, co je za den. Ten pracovní týden uteče jako voda a o víkendu ani nemluvím.
Dneska bylo ráno -3, tráva byla bílá a křupavá a všechna venku stojící auta měla neprůhledná skla. Tak se pozná, kdo z jedoucích má garáž, žádné škrábání oken....
Odpoledne bylo chvíli sluníčko, foukal mrazivý vítr, ale teď je venku zase mlha, trolejbusům jiskří troleje na drátech.
Před večeří jsem začala šít ty nastříhané obaly na knížky a pouzdro na Kindla. To už mám, jen začistit, odstříhnout nitky a přišít knoflík. S obaly je to horší, mám zatím jen tři, na poslední nemám výztuhu...musím se zítra zastavit v obchodě.A taky je musím dočistit a na záložku dám asi korálek.



Dneska mi přišly látky od  http://www.sar-latky.cz/, děkuju Šárce za rychlé vyřízení.....
Přiobjednávala jsem si len s červeným tiskem, minule měla jen zbytek, doobjednala skandinávii= látka s tiském na režném pozadí,která už minule nebyla.Tak jsem honem nakupovala.....kostičky tkané, proužek ve stejné barvě už mám taky od minule.Jsou to krásné, pevné látky, přesto strašně příjemné na dotyk. Teď ještě musím sledovat, má v nabídce krásnou režnou paličkovanou krajku, ta by se mi hodila...ale bude asi až příští týden....Od ní jsou taky látky nahoře na té fotce, koupila jsem si balíček s pěti látkami po 30ti cm na drobnosti...a už nejsou.



Teď čekám na poslední zásilku, látky od Bellet...a to rozhodne o další dece, jaká a z čeho....hihihihi....
Dobrý večer, dobrou noc.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu