pátek 16. listopadu 2012

269/365

Jsem známá tím, že pokud opravdu "neumírám", tak jsem nikdy zbytečně nemarodila....Teď se to nějak mění, od včerejška mě pokouší nějaký bacil a skoro se mu to daří.
Po práci jsem trochu lenošila, pila horký čaj s citronem. Pan Há byl hodný milující muž a došel pro nákup...
Když jsem si trochu, maliličko, odfrkla, hned jsem měla roupy a ušila jsem ještě jeden obal na Kindla.
Ze zbytečků látek. Ale na "řezacím" stolku už mám hromádku látek na další šití maličkostí....





Abych nezapomněla, už mi začal kvést vánoční kaktus.



Zítra uvidíme, měla bych zajet na skok za maminkou, příští dva víkendy mám pohotovost a nejsem tak dobrý řidič, abych jezdila ve vánici. Protože ten druhý víkend už bude prosinec.....
Dobrý den, večer a dobrou noc.


1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu