sobota 24. listopadu 2012

277/365

Myslela jsem si, že dneska večer budu mít fotografii hotové vánoční deky, ale všechno je trošku jinak.
Dala jsem dohromady top, připravila zádíčka i bavlněný vlizelín a ....volala dcera z usa, tak jsme si přes hodinu povídali, byla v laboratoři, ještě si něco dodělávala na pondělí. A tím přerušením, pro mě velmi milým, jsem zvolnila a jen jsem deku sešpendlila. Nechala jsem jí smotanou na žehlícím prkně,aby nikde nepřekážela. A tam si počká na svůj okamžik O....hihihi.



Jinak jsem udělala i spoustu jiné práce, která moc není vidět......, připravila staré časopisy do krabice na odnesení, některé mám připravené do práce, hlavně návody na pečení a vaření...kdyby to někdo chtěl...Mám tedy zase místo na nové.





A něco nemám ani pořádně přečtené.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...