neděle 25. listopadu 2012

278/365

Dobré dopoledne. Protože mám pohotovost, musím všechno dělat teď hned... a ne si říkat pak...
To většinou dopadne tak, že na to PAK ani nedojde.
Ráno raníčko panna vstala, a došila vánoční deku, spíš dečičku. Nakonec jsem jí došila jako polštářek, sešila dokola na rubu a líc pak i s otvorem prošila. Jednak už jsem neměla žádnou základouvou látku, ten kousek, co zbyl, musím vykoumat na polštářek a zbytek bloků...Ne, že bych neměla dost vánočních nebo i jiných látek, ale už jsem do toho nechtěla přidávat další barvu...





A za druhé, mě to tak napadlo. Taky jí nebudu prošívat, jen v rozích bloků udělám asi uzlíky..

moje inspirace z netu :
http://rosylittlethings.typepad.com
Mladá žena Alicie Paulsen, 40tnice, s manželem teď adoptovali malou holčičku Amelii, miminko narozené cca před 5ti týdny. Všechno muselo ustoupit péči o dítě...ale jinak má spoustu pěkných věcí, pletení,teď hlavně miminčí věci, deky, zahradu, dům a byt...Nemohla jsem najít foto, kde by byly ty deky s uzlíky a nebylo tam miminko...

 

Strašně obdivuju holky, co umí dát dohromady i barevné látky a výsledek je krásný, hihihi, myslím hlavně Bellet. Já ve svém okolí nemám žádnou souputnici v koníčku. Možná je to i dobře, jedu si svým tempem a dělám to, co mě napadne. A teď jsem navíc žákyní Bellet v patchworkovém klubu a moc se mi líbí objevovat "triky a fígle". A vlastně i klasiku patchworku.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...