neděle 16. prosince 2012

299/365

Neděle podvečer, začalo se stmívat, před chvilkou někde zapadlo slunce.
U nás ne, u nás je celý den mlha.

Včera se vrátila dcera ze služební cesty do usa, první cesta vedla k nám.My k nim sice jedeme na Vánoce, ale neviděla by babičku...

Takže den plný akce, ale nakonec jsme obě spokojeně skončily v posteli, už odpoledne! Ona si lehla a hned usnula, já si potichu užívala její přítomnost, bylo to, jako když byla mimino. Spala, já na ní občas koukla a divila se, že TO je moje dítě....hihihihi...
Večer jsme povídali, ale i tak jsme šli spořádaně brzy spát. Dneska dopoledne jsme balily, věci, co si tu před odjezdem nechala, věci, co jsem jí ušila, atd., atd.
Dostali brzy oběd a odjeli, cestou se zastavili zase na letišti, vrací se zeťův kamarád z Arabských Emirátů, tak ho vezou s sebou do Olomouce.
Já porovnala byt po návštěvě uragánu....a je čas si odpočinout. Zítra jdu do práce.




Hezký začátek posledního, čtvrtého adventního týdne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu