sobota 26. ledna 2013

339/365

A máme nového prezidenta.
Už svým prvním "projevem" mi dal za pravdu, že se u něj.......ale lautr nic nezměnilo. Kdosi řekl...... přežili jsme Klause, přežijeme Zemana. Trochu mě Klaus zklamal tím, co kdesi v Chile řekl, že konečně zvítězila pravda ?????...atd....No, uvidíme.

Já dopoledne došila dva polštářky pro dceru k ubrusu, který už má....Bylo to nastříhnuto, tak to bylo jen pár rovných švů.
Po obědě jsem odpočívala, ještě nemám tolik sil...sama se divím....



Dala jsem dohromady na papíře , jak ušiju tu miminčí hrací deku, už nebudu kupovat další látky...z těchto to bude, doufám, OK. Vše změřeno, nakresleno. Tak jen stříhnout a ušít.



No a tohle je stolek v pokoji, typický pro tyto dny...Čaj, voda ve sklence na zapití léků, teploměr, háčky na háčkování, nůžky, zapálená svíčka, dneska za Karla....Knížky o patchworku. Program TV.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...