neděle 27. ledna 2013

340/365

Včera jsem musela změnit vzhled mého blogu, ta modrá, studená a vlhká, mě už trochu deprimovala.
Práce na netu je taky jediná chvíle, kterou si vychutnávám, teple zakuklená, vedle hrnek horkého heřmánku nebo Müllerova čaje  a prohlížím si obrázky a nakukuju do jiných světů....
Pan Há už je OK, dneska byl dokonce na malé procházce, kterou zakončil nákupem drobností.
Já jsem nařezala 2 čtverce 50x50 bílé látky, 2 čtverce 50x50 výztuhy, dva čtverce 50x50 bílé látky ze starého polštáře na podložení vlizelínu uvnitř polštářku. A skončila jsem....Jsem slabá jako moucha....
Tak jsem to jen porovnala na stolek a šití zase, až mi bude líp....



Likviduju ještě nějaké staré nedodělky, tohle je háčkovaná dečka, kterou už nějaký rok mám a pořád se někde povalovala po košíku...Technika se mi líbí, ale až zase někdy....



A tady několik sháčkovaných čtverečků, nejsem moc čtverečkový typ....opakovat 50x něco stejného mě moc nebaví....fuj, to jsem ale....
Tak to budou dva bílé polštářky do ložnice....
Jednou.
Snad brzy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu