čtvrtek 7. února 2013

351/365

Tak takto bylo u nás včera, ve středu, nechala jsem totiž foťák v práci.



Byla prostě trochu kalamitka, trolejbusy jezdily jinou trasou, ta jejich byla ucpaná a s havárkou....Sněhu spousta i na cestu pěšky, všichni byli asi doma, protože nic nebylo prošlapáno.




Tyhle pošmourné jsou okolo osmé hodiny dopoledne, chvílemi ještě sněžilo.

Tahle další už je z poledne, svítilo sluníčko, ale byla zima.




No a dneska bylo to, co potálo, pěkně namrzlé.

Jinak jsem došila další obal na čtečku nebo na malý 7-8 palcový tablet...do hry s dárky U Ajky.
Už jsem napsala i dopis, jen to zabalit a poslat.

líc


rub


Moje oblíbené barvy. Snad se to bude líbit.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...