úterý 19. března 2013

...a dost ....a dost....

To první ...a dost.... platí pro ten sníh a chladno, co tady zase řádí...Je mi zima i uvnitř bytu, a to jsem si ani nepostěžovala, že minulý pátek do soboty netekla teplá voda a radiátory byly studené....neumím si představit tu hrůzu, kdyby se DOOPRAVDY něco stalo....
Tak to je to první a dost, to neovlivním......

Takhle máme sníh na půdě pod nově udělanou střechou na domku........



A to druhé ....a dost....platí pro mé fotografování drážďanského talíře. respektive prostírek z něj. Tak tentokrát už naposledy, můj na stole.....



Prostírka je čtvercová, přečuhují mi růžky, asi to nabídnu dceři.....

1 komentář:

  1. Hmm, ten se ti povedl, na kulatém stole vypadá úžasně:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...