středa 20. března 2013

....středa, všeho je třeba....

Jojo, už zase středa.
V práci docela dobře, je nás dost nastydlých = všichni, takže jsme každá někde na svém pracovišti a viry a bacily se snažíme moc nepředávat. To všechno dělá to ustavičně se měnící počasí.
Takhle vypadá tento týden moje pracoviště.
foceno mobilem, tak nic moc....


na tomto okně se kytkám daří, dodnes jsem netušila, že tato zelinka kvete...to jsou ty nenápadné šťopky jako u jitrocelu....


no a pěkný rozvětvený kaktus na asi metr dlouhém nudném  nic....


a tady je dečka s labutěmi, jejíž historie padá až kamsi do pozdního socializmu, tu jsem nedělala já, toto neumím...., jen jsem jí dostala jako žert....náš pan šéf zatoužil po vztyčených hlavičkách labutí....tak jsem je silně natužila a dala mu je v pondělí ke jmeninám...slůně je zase jiný starý dar pro něj od kohosi jiného, jen prý doplňuje atmosféru....



...tak to byla středa....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...