pátek 5. dubna 2013

...nějak mě to zmáhá....ta zima....

Jo jo, mám té zimy už dost. Ale kdo ne, že.
Ještě dneska foukal studený vítr a bylo jen velmi lehce nad nulou. Už nemám pohotovost na telefonu, chtěla jsem jít maličko dříve domů a nadělat spoustu práce....ale i v práci toho bylo hodně a domů jsem přišla pěkně ulítaná v normálním čase.
Takže jsem se rozhodla, že doháčkuju deku pro dceru, už je hotová, zítra začistím nitky a vsadím do středu malý čtvereček = kytičku, zdá se mi ten střed nějaký moc bílý a nevýrazný, pak jí asi vyfotím a dám sem, to není pro dceru žádné tajemství.
Mám nastřiženo na několik bloků s drážďanským talířem, při žehlení a sešívání se mi nezdál počet dílků a pak jsem na stříhací desce pod papírem = střihem, našla ještě 4 kusy. Ale to až zítra...
Dneska mi pan Há uklidil celý byt, tudíž složil a uklidil i žehlící prkno z předsíně, žehličku atd...takže to budu zase zítra vytahovat....jinak to v malém bytě nejde.
Dostala jsem další mail z usa od MQco., tentokrát se mi to líbilo a použila bych to asi na nějakou dětskou deku, takovou, jakou  Jenny ukazuje na konci.
Chtěla jsem vložit celé video, ale nějak to nejde, tak jen odkaz.

http://www.youtube.com/watch?v=4KkpbFKBaKA&feature=em-uploademail

Tuhle "zrychlenou " techniku znám, používala a používám jí při šití srubu, okoukala jsem to kdysi u Jamaly
http://jamala-jamala.blogspot.cz/

Nerada bych se pletla, naposledy jsem podle ní drze ušila slepičkové prostírání....moc děkuju za nápad.

A když už jsem při té diverzi....tak kalendář na duben od http://blogdelanine.blogspot.cz/


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu