neděle 12. května 2013

...nahoru a dolů...

Tak to vypadá s počasím u nás. Od čtvrtka lilo celý den, na noc trochu přestalo, v pátek to samé, včera chladno a přeháňky, dneska poprvé sluníčko. I když, mraky jsou pořád.
Mě je to jedno, mám od čtvrtka až do příští neděle pohotovost na telefonu, tak se moc nevzdaluju od bytu....hihihi...tedy od nemocnice.....
Včera jsem se dospala, jen jsem se věnovala rodinným věcem. Trochu úklid, vaření, prádlo. Znáte to, ne ?
Večer jsem nastříhla pro zetě kousek látky na kryt na pc, tedy monitor, pro upřesnění, že.



No a dceři na tašku, protože jsem našla kousek koženky, při tom malém uklízení.
A dneska ráno jsem nemohla dospat, jak jsem se těšila na šití..
Příště ale musím nižší a širší...Už jsem si to napsala do poznámek, ale znáte to, pak někdy si stejně nevzpomenu, možná.






látka od Bellet, Dancing in the Rain od Modafabrics, měla jsem jen 30 cm....

Ještě mě čeká dodělat prádlo a dovařit oběd, ale to je maličkost.
Dneska je den matek, taky musím té mojí matičce zavolat. Volala jsem už včera, ale asi byla u sestry nahoře nebo někde...ona je na mobil lempl, bojí se ho. Tak se při návratu určitě asi ani nepodívala, jestli někdo nevolal....
Tak i vy, matičky současné a  i ty budoucí...všechno nej...nej....


inspirace net

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu