pondělí 24. června 2013

...dost pracovní víkend...

Ta i tak.
Měla jsem od pátku pohotovost, hned první telefonní hovor mě zastavil s vozíkem v Bille cestou z práce, pan Há byl na domku. Honem jsem nákup zanesla domů a spěchala zpět, domů jsem dorazila až večer, zase jednou 12,5 hodiny v práci...
Další pracovní telefon jsem měla po půlnoci ze soboty na neděli, klopýtala jsem tmou do nemocnice, ani jsem si nepřipouštěla strach...Domů jsem dorazila nad ránem, na chvíli šup do postele...
No a kromě pracovní práce....hihihi...jsem došila obě rozdělané deky. No, tu druhou jsem v ruce došila až  včera večer....
Ještě nějaké foto z horkých dní, nějaká kytička, keramický ptáček, co přežil zimu zavěšený na verandě...zvenku, v pozadí poslední kůlna u domku...Já říkám "zahradní domek", bylo jich nespočetně, pět ? Na dřevo, na uhlí, na seno králíkům, na zahradní nářadí apod...Už stojí jen tato poslední a na ní, časem, taky dojde...
Musíme spálit více dřeva z přístavku z cihel, aby bylo kam dát to nářadí, staré kolečko, vozík a sud, a už nevím co...



2 komentáře:

  1. Ahoj Miládko, koukám zahrádku máš pěknou, co takhle víc fotek??? I králíky máš? To se máš:-)))
    Deky jsou úžasné, zvlášť ta první.... asi bych se taky měla dokopat k ušití nějaké hezčí deky:-D :-D
    Měj se
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, dobrý den, králíky nemáme, ty kůlničky měla teta se strejdou...Už ani jeden tu není...Jinak ta první deka jsou zkušební čtverce podle Bellet, ale pak jsem nestačila jejich tempu....mám toho prostě moc, práce, byt, domek a šití a...., ale snažím se o pestrý život....hezký týden...m.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu