pondělí 3. června 2013

...no už jsem skoro trapná...

...tím, jak poslední dny  pokaždé píšu, že pořád prší...Pořád, dneska asi se dvěma maličkými přestávkami...cca 15 minut....ale zato pak se spustí liják. A prší. A prší.
No, jsme na kopci, odtud to teče tam, kam nevidím...Je to hrozné, nechtěla bych bydlet v okolí řeky.

Byla jsem po práci u paní zubařky a potom jsem se zastavila v obchodě Dekoratex, kde mi objednali koženku, asi u výrobce...Ve středu, v sobotu mi volali, že už je doručená.
Ještě jsem to ani nerozbalila...



Mají spoustu pěkných látek, tak jsem neodolala a koupila na dva polštářky...nebo tašku ????



Líc budou kočky, rub jednobarevný..Nebo se večer zeptám dcery, jestli nechce tašku kočičí....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu