neděle 28. července 2013

...tropy nejsou nic pro mne....

Je to tak. V mládí jsem možná snila o životě u moře po boku nějakého sličného piráta či lapky/ např.A.Delon,že, vy dříve narozené dámy.../...nebo tak něco, ale dneska vím, kde jsem doma. I když ty  čím víc častější výlety tropických teplot k nám mi radost nedělají...Jsme přece mírné pásmo. Nebo už neplatí ani toto ?
Jsem celý den mokrá jak myš, moje konstituce /= čti váha/ mě tísní....Hihihihi...
Před chvílí odjeli naši mladí na několik dní na agrofarmu kamsi u Turnova. Trosky, jiná krajina, klid bez rodičů...
Takže já dala mýt myčku, prát pračku a sedla k pc.

Dostala jsem pohlednici z jejich výletu za hranice...


Tak a co nyní? Jdu si odpočinout, čeká nás další tropická noc a já pokračuju ještě dnes a další tři dny s pohotovostí...
Mám udělanou šťávu z černého rybíru, budu dělat panu Há diabetický džem. Ale až za chvíli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu