středa 7. srpna 2013

...nic nedělám...

Ano, ano, už několik dní jsem do ruky nevzala ani háček, ani jehlice, stroj tiše leží na desce a já jen rozbaluju balíčky tohoto týdne, hihihi.
První bylo letní číslo Bellet Fabrics, další balíček nějaké látky = materiál na šití plenkových kalhotek a poslední dneska, pletené vlňáčky, jedny pul kalhotky, ubrousky atd. z bambusu...tedy látky z bambusu. Maličkosti, které mi pomůžou překonat se a začít šít, respektive plést...Jedny vlňáčky mám udělané, ale ty jsou proti těmto "obří"...Ještě nejsou sešité...vidíte to, jak TO flákám...to to horko....

Nebe včera večer, hnala se fronta, ale z té nebyla ani kapka. Utekla do Německa.


No a můj dnešní nákup...http://sijemdetem.cz/


Jdu se vykoupat, uložit věci, pak začnu, možná, něco podnikat...Dobrý večer, dobrý den.

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu