sobota 7. prosince 2013

..pořád to samé...

Myslím tím, že sem jdu jen "na skok". Ale to vlastně není pravda.
Tento týden utekl jako voda, je sobota brzo ráno, venku dujou sílné větry a napadl sníh. Mrzne.
Pan Há se nechal před několika dny oočkovat proti chřipce, já ho varovala...mám na mysli své probdělé noci, bolesti nohou a kloubů, co jsem několik dní skoro nemohla snést...když jsem se já nechala před cca 3 lety naočkovat. No a co myslíte, od čtvrtka skoro nemůže chodit, jak ho bolí kolena, dva dny dokonce chodil s berlema. naštěstí doktoři nic nenašli (....), co taky, že....A já si až pozdě večer vedle naříkajícího pana Há uvědomila, že má "jen" reakci na to očkování....Pan Há, musím si někomu postěžovat, má strašně nízký práh bolesti, každý "prd" ho rozhodí...A nebo je to tím, že je to chlap.....
A dost o chorobách, že. Snad to bude lepší a lepší...
Brzo jsem vstala, nastříhala a nařezala jsem si koženku a látky na malé taštičky...a dopoledne bych asi chvíli šila...
Tak jo, jdu vařit kafe....
Hezký den.

1 komentář:

  1. Ahoj Miládko, jsi pilná! U nás je takový vichr, že nám to krmítko odneslo:-)) A v noci napadl sníh. Mě ještě čekají prostírky a mám hotovo:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu