neděle 19. ledna 2014

...tak zítra....

Tak zítra jsem zdravá a jdu pracovat, jdu sice ještě ráno na krevní odběry, ale odběrová místnost je vedle našich hlavních dveří, tak to není daleko...jen to píchnutí.
Moc jsem toho dneska neudělala, spala jsem totiž tak nezvykle dlouho, že mě samotnou to překvapilo.
Vařila jsem experimentálně http://www.cuketka.cz/?p=8688, růžičkovou kapustu na zádíčkách,k tomu čočku s dušenou mrkví a kuřecí paličky. Mě to chutnalo, panu Há snad taky.

Po práci s polštáři jsem si vymyslela ze zbytečků látek udělat prostírky, bylo jen na tři. Holky tohle šijou metodou přes papír, to já neumím, ale nějak jsem si to vymyslela, jen se občas nesejdu se špičkami, na tom musím zapracovat.Ale je s tím víc práce než s těmi polštáři....


Při poslední "vycházce" jsem se zastavila u vietnamců v kamenném obchodě, co dříve na sídlišti byla samoobsluha. Pronajali jim to s podmínkou, že tam budou i potraviny. Musím říct, že občas mají měkčí chleba než v marketech, mají pořád otevřeno...Já tam chodím nakupovat jasmínovou rýži, babiččiny nudle, svíčky a uzené...Tentokrát jsem koupila troje ponožky. Budu šít=pokoušet se...o zvířátka.....

Tak jdu za panem Há, asi se bojí u detektivky....hihihi....
Dobrý vvečer všem.

2 komentáře:

  1. Praci zdar,snad to vsechno zase bude dobre.Prostirky jsou moc hezke,libi se mi jejich tvar.Jsem zvedava jak ti pujdou zviratka.

    OdpovědětVymazat
  2. O růžičkové kapustě na zádíčkách slyším prvně:-))) No, ale ti mí rozmlsanci by nad tím stejně určitě ohrnovali nos a nad dušenou mrkví tuplem:-)))Tak ještě čočku a kuřecí paličky.... ale v týhle kombinaci by to neprošlo ..... takže čočku s uzeným a paličky s bramborem:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu