pátek 28. února 2014

...jsem zlá baba....

Sedím u počítače a slyším vnoučka, jak hystericky pláče v obýváku. Vzbudila jsem ho JÁ, když jsem štrachala v mrazáku v kuchyni a hledala maso na zítra... Biju se v prsa a nevím, jestli usnu....
Jiný byt, jiné pachy, jiná postýlka a pak šramot, co u něj asi vyvolal děs.....
Ach jo....

Jen tak...dopoledne....miska od kolegyně na motání se dvěma přízemi, aby se nezamotávaly...zářez zepředu, dírka zezadu....

talíř na špendlíky..už mám ale magnetický jehelníček, nevadí, bude na něco jiného....


Vavřín a rozmarýna, co přežily zimu v bytě na okně...nezakřiknout.


Hojně kvetoucí brambořík od narozenin, svíčka a časopis...


Přerušené háčkování...ale co, není kam spěchat....


Zátiší s korkem, šiškami a ořechy.


A po poledni přijeli mladí....

Pan Há s vnoučkem....


A ten údiv....


Už je ticho, snad se nechal uchlácholit....
Dobrou noc...
Jdu spát, nervy nadranc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu