čtvrtek 27. února 2014

...že by ......

....že by už doopravdy bylo jaro ? No, o víkendu začne březen, tak je to docela možné.
Ale co pranostiky ? Ajka mě docela vážně přesvědčila, že už jsou na nic, protože je všechno jinak....
Tak schválně:
27. únor – Je-li mráz na svatého Gabriele, bývají žně veselé.
No, ráno bylo -1...tak budu přát veselé a bohaté žně, jen abych to s přáním moc nepřepískla a nepříšly mrazy v květnu, kroupy v červnu, záplavy v červenci a co pak bude v srpnu se žněmi ?????...Nene, jdu od toho dál....
Byla jsem chraplavá a tak jsem si vzala tři dny volna, starou dovolenou, abych se před příjezdem vnoučka dokurýrovala. Je mi obstojně, věnovala jsem se rodinnému životu, trochu jsem šila a háčkovala.

Ze šití ukážu jen výměnu normální patky za patku kráčející, moje levá ruka je opravdu "levá", mám s tím vždycky potíže...


...tak a jdu šít...co, to až později....


Dneska mi přišel balíček od mé další dvorní zásobovatelky látek http://www.bavlnenysen.cz/, jen něco málo na polštářky, pak ještě námořnické na něco ??? pro vnoučka. Musím syslit, dokud chodím do práce a peníze pro mě nejsou zatím problém...Ještě pár měsíců......


Ty červené látky nejsou zase tak úplně moje káva, ale inspirovala jsem se na blogu u Madam polštářkové, na jejích nádherných stránkách http://pletenepolstare.blogspot.cz/, nadchly mě totiž její polštářky pro kněžnu...
No uznejte, ty barvy, ty kombinace, to provedení....Chjo...

Dobrý večer všem a asi už i celý víkend....


1 komentář:

  1. Tuhle jsem na nějakém blogu četla, že pranostiky teď budou nové....
    Na svátek všech dětiček,
    visí rampouch z větviček ..
    :-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu