pátek 28. března 2014

...dnes z jiného soudku....

Na dnešek mě zase zavolali před půlnocí do práce,
 tak jsem jako praštěná, protože jsem za posledních 48 hodin spala cca hodin 7.....
Takže žádné ruční práce, jen kouknutí do mého "vnitřního" světa, co se mi líbí a tak.

Pěkná okna....a ta kuchyň...kohoutky bych takové mít nemusela....


A volně stojící vana....


Tak tohle je dřez a vodovodní baterie podle mého gusta...samozřejmě takové nemám ani v bytě, ani na domku....


Tenhle stolek mě nadchl....


A ten kout, my z toho máme jen tvar výklenku oken nahoře, ale okna rovná.


A tohle je moc pěkný nápad do dětského pokoje, ta mapa na zdi...


Všimněte si velikostí pokojů, některý mi připadá plochou jako naše 2+1 v paneláku, a výška pokojů...to je asi "stará" zástavba ve francouzském městě.
Mimochodem, tohle a spousta dalšího je na http://www.planete-deco.fr/
Ale i u prohlížení se mi zavírají oči...to pro dnešek stačí, hihihihi...
Hezký večer, dobrou noc a spokojený víkend.

1 komentář:

  1. Tak uz neprohlizet a sup do postele a pekne se vyspat.V praci ti teda davaji pekne zabrat. Krasne bydleni ale vanu nemusim .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu