čtvrtek 27. března 2014

...práce kvapná....

...málo platná.
Včera jsem nastříhla a připravila k šití miminčí tepláky...ale stroj mi ten úplet něchtěl brát...Tak jsem se s ním handrkovala a ohnula jsem jehlu a zablokovala celý spodek u cívky spodní nitě. Buď rachotil jako stará baba u každého stehu a každý dvacátý se seknul....nebo nešil vůbec.
Vložil se do toho pan Há, rozebral to, vyčistil od nitek...a chuchvalců, už to potřebovalo. Ale těch řečí, to bych si snad i odpustila....hihihi.
A tak je dneska spodek čistý, namazaný a šije.....
Tak budu moct zase něco dělat.
Navíc jsem šla včera do práce...a přišla jsem domů po půlnoci, tak dneska jen laskám svého miláčka, rozuměj šicí stroj, odmastila jsem ho po povrchu, pošila pár stehů, pokračování zítra.

Namaštěný, spokojený....snad.


Takové je tu  nebe už třetí den, chvíli hrozí temnými mraky, pak zase sluníčko a tyhle mraky z peří,
nebo je to snad cukrová vata ?


Ještě pár dní a je tu duben, měsíc knihy....nebo už ne ?????
Dobrý večer a děkuju za návštěvu....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu