úterý 8. dubna 2014

...mišmaš....

Bylo to krásné, krásné, krásné...a náročné....hihihihi.....

Chvíli spíci vnouček, pak brečel a brečel, hlučná cesta domů...asi mu bylo teplo ???


jediné, co jsem v parku stačila vyfotit....


V Tisé už taky kvetou narcisky...


Moje lásky největší...


Uteklo to a už jsou zase pryč....Ale na příští, už květnovou, návštěvu máme přichystáno spoustu práce pro chlapy, spousta povídání pro nás a dítě....

Dneska jsem neměla moc úspěšný den...tak jsem si odpoledne musela něco ušít....
Opisovala jsem zase od Jenny, dneska úspěšněji. Minulé bloky už jsou připravené na žehlícvím prkně k dokončení...



noví mezi kamarády...


A to je pro dnešek konec.
Jdu spát.
Pa.

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu