neděle 20. dubna 2014

...unavená manuální prací,

sedám k pc, abych si trochu odpočinula.
Byli jsme s panem Há na domku, je tam práce jako na kostele. Trochu jsem začala uklízet záhonky. Předzahrádka je hotová, volná místa snad později, až vykouknou ze země, zaplní lilie, pryskyřníky a gladioly. A vůbec všechno, co na severu je zatím jen v pupenech a nebo maliličké....

Trochu jsem přistřihla spodní větvičky svídy, pan Há jí sekačkou vždycky trochu "lízne"...


modré....


fialové


ta volná místa....


už začíná kvést rododendron


červené druhy přežily zimu, po zeleném teprve pátrám...


bílá skalnička, kterou je mi líto zmenšovat....


a tohle bylo dneska nebe....když jsme jeli domů, mraky potemněly...uvidíme zítra ráno...


Pan Há boural koupelnu, při odnášení suti se trochu motal, jak s ním kýbl mával...Já zase odstřihovala suché zbytky, sbírala větvičky z modřínu...a při narovnání se jsem se taky kymácela jako list ve větru....hihihi...nějak už nám to nejde jako dříve....

No a poslední obrázek je výsledek mého snažení....Ve všední den to pan Há zlikviduje, nechtěla jsem dneska nikomu čmudit...


Ještě taková maličkost, opravdu se už moc nedodržují zvyky...naše duchovní bohatství. Moc hezky o všech píše jedna moje veliká oblíbenkyně na http://unasnakopecku.blogspot.cz/.

Dobrý večer, dobrou noc a zítra pěknou šupačku.....




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu