sobota 17. května 2014

...žádná velká změna,

venku je pořád zima, fukéř a mokro....
Mám pohotovost a to bych to ani nebyla já, abych  po odpolednách a nocích něco nedělala, v práci myslím...třeba včera odpoledne, ťuk, ťuk...
Doma pohoda, pan Há nám uklidil, nakoupil, mám to prostě kliku. Dokonce jsem si dneska dala šlofíčka.

                               ráno
poledne
podvečer

Pekla jsem slaný koláč podle Moniky.
Její stránky jsou moc pěkné, pro mě ve spoustě věcí inspirace, její kvalitní mýdla posloužila jako minidárečky pro nejbližší okolí...


Ve čtvrtek jsem prostě nemohla jinak a rozdělala krabici s pedigem a "musela" jsem něco umotat. Asi tak po čtyřech letech..a parádně mě bolely ruce, a ještě je to šikmé....hihihihi. Ale budu brzy pokračovat. Miska poslouží třeba jako miska na klíče od auta na domku....


Tato mrtvolka je půlka kachny, kterou jsem narychlo koupila včera po práci, dneska jsem to udusila v titanové pánvi na ploténce a od pečeného to bylo k nerozeznání....a jen za 70 minut.


Poslední pohled patří kytce od minulé neděle, docela se drží. Celá já.


Příští dny by se mělo oteplit, doufám..., mám volný víkend a jeli bychom zase jednou na celý víkend na domek. Uvidíme, to je ještě "daleko". 
Teď je teď.
Kdo dokoukal a dočetl až sem, tomu děkuji za návštěvu a přeju hezký večer, noc i zbytek víkendu.

2 komentáře:

  1. Také přeji hezký zbytek víkendu. Pedig jsem si dneska koupila - tak mne čeká premiéra. Tvůj košík se mi líbí, snad se mi to moje pletení povede, už jsem zkoušela motat z papíru. Také ráda "peču" na titanzinkovém nádobí. Počasí je u nás podobné, vítr se dopoledne utišil, ale už zase fouká a skoro celý den prší. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. No pááni.... ty pleteš i košíky?? Všestranná šikulka:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu