neděle 17. srpna 2014

...neděle aprílová,

počasí jako na kolotoči, slunce, mraky, déšť, slunce.
Trocha uklízení, porovnávání, zkoušení vzorečků a zase párání...Pan Há mi opravuje pracovní desku od stroje LADA, který si obstaral muž mojí tety koncem 30.let, po
vyučení pánským   krejčím.  Někde mám od té koupě i certifikát... Po převratu 1948 musel začít jinou,dělnickou práci, jako krejčí by musel jezdit do města do krejčovského družstva...a to se mu asi nelíbilo. Potom šil už jen vyjímečně, zhrubly mu těžkou prací prsty. Ale mě kdysi byl dobrým rádcem při šití kalhot. Ty,co jsem ušila pod jeho vedením mi vždycky padly, neměl rád "švadlenské"finty...ale já byla švadlena sama sobě. No,tak ten stroj léta šil, ale pak   si  teta koupila elektrický a tento stál léta nahoře v ložnici.
A teď potřebuju stabilní stůl pod svůj JANOME, který si sem přivezu...tak poslouží kovové nohy i deska, jen se vyplní otvor po stroji..
K  večeři jsme měli smaženici ze 4 hub, co jsem dopolede našla. Večer si přitopme a budeme koukat na  NARNII, děti poprvé projdou do pohádkové  země v  zimě, do  skal, a ty skály jsou  pár desítek metrů za mnou,ten kousek  filmu se před několika roky natáčel v  Tisé, mihla se tam i Pravčická brána, juch...j







A to  všechno  jsou  obrázky ze středu vesnice...jen  ty nohy jsou z pokoje, že...
Přeju hezký  večer a celý týden...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...