čtvrtek 4. prosince 2014

...konečně YARN ALONG 1

Ne, že by mi Yarn Along bylo neznámé, ale dělám spíš jiné práce...nakonec se tedy dostávám i k pletení. Dcera se divila, že jsem vnukovi ještě nic neupletla...Ale to je právě ta chyba, nakoupila mu spoustu mikinek atd....myslela jsem si, že o pletené nestojí. Sama to nosila celé dětství. Tak jsem hrábla do syslírny a našla kousek vlny a začala...Kdybych ale jen pletla, už by to bylo, hihihi....


Ráno mi přišla zpráva, že si můžu stáhnout objednané knihy u http://www.kosmas.cz/, že je zaplaceno. Tak jsem je honem stáhla do Kindla a první se chystám číst detektivku..

Inspirace: Ginny ze Small Thinks


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...