čtvrtek 12. února 2015

... a teď,

ten zbytek...

Tady prozatím poslední švédské vyšívání, zatím odkládám, nevím, na co použiju, líbilo by se mi to např. na taštičky na kosmetiku nebo podobně...
tahle se jmenuje matčino oko, každá má jméno
nakoupené příze a pokusný kousek...háček nakonec malý, aby to bylo pevné a vyniklo to

Včera odpoledne jsem si chtěla jen připravit a nařezat látky a koženku na tašku pro sestru, připravit komponenty...Nakonec jsem jí skoro celou ušila, protože jsem jí udělala bez zipu, šlo to raz dva...


Uvnitř jen na jedné straně kapsy a karabinka na klíče, nebo poklady...






Koženku si vybrala sama, látku jsem vybrala já u MP Patchwork, indonézská batika, myslím si, že jsem se docela trefila. Mně se teda líbí. Jiná nebude, protože to byl jen půlmetr látky, tudíž je jediná na světě, hihihi...
Tak zase jdu, pan Há postonává, tak je tu ticho, já si ještě pokoukám nějakou inspiraci a půjdu žehlit.
Hezký den všem.
A zdraví.


1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...