pondělí 2. února 2015

...zase se pomalu

rozjíždím v šití. Zatím jen v hlavě  a na papíře maluju to, co bych chtěla nejdříve udělat. Něco jsem nastříhala, ale to jsou maličkosti k jubileím...Takže zatím nic...
Ráno bylo chladno, slunce vycházelo a osvěcovalo hory = kopce, které mi vždycky v zimě připadají vyšší.



Jinak celý den se to dost měnilo, chvílemi slunce, pak padal sníh, prostě únor...

Dneska jsem zase jednou experimentovala při vaření. Včera jsem dělala čočku s uzeným masem a hned jsem počítala s novým receptem z netu  čočková sekaná, tak jsem uvařila čočky víc. V jiném receptu se přidává ještě na jemno nakrájená cibulka, strouhánka a jedna lžíce  mouky. A taky v tomto  rozpisu chybí sýr, o kterém ale mluví hned první věta v přípravě...To prostě někdo bez rozmyslu opisoval, já si v neděli našla jiný recept, ale dneska nejde otevřít...špatná stránka... tak nevím...
Jinak musím zkonstatovat, že je to moc dobré, měli jsme to teplé s okurkou...Ten sýr se krásně táhl...Ještě kus zbyl, ale ukryla jsem ho sama před sebou, chci ho vzít ochutnat mamce a sestře na ves...Nakrájená studená v obložené housce, hořčice, zelenina...mňam.
Nefotila jsem, je to taková nazelenalá šiška vyklepnutá ze zapékací misky, žádná fotogenická kráska.

Tak a jdu na detektivku.
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu