čtvrtek 26. března 2015

...po několika slunečných dnech

opět trochu mraků a deště.
Což o to, příroda to potřebuje, ale my lidi bychom radši, aby pršelo v noci.
Včera jsme zase byli na domku, trochu jsem poklízela, pálila větvičky /pšt..../...jen pár kousků, protože jsem taky prala a po obědě jsem věšela venku a všechny tři pračky mi venku do večera, podvečera, uschly...Taky jsem byla na popovídání u maminky a sestry a domlouvala jsem upletení pomlázky pro Ondráška. V pondělí za ním...nimi...jedeme.

Prořídlé květiny na okně, už se chvějou zimou na domku...ne, jsou na dřevěné verandě, tam je pro ně teď nejtepleji.


Ušila jsem běhounek a jen tři kulaté prostírky, už mi došla moje oblíbená kolekce látek, jdou z domu, snad se to bude líbit. Zezadu je bylinková, i tak lze položit na stůl, snažila jsem se ručně kvalitně lemování přišit...



A konečně jsem došila taštičku...snad nikdy mi nic tak nešlo, tolik párání...Zip aušus s obráceným jezdcem, to jsem už psala....Pak jsem ho přišila dobře, pěkně prošila a zarovnala...ucvakla jsem koneček zipu i s jezdcem, pan Há to nemohl a nemohl nasadit...Tak opět vypárat...napotřetí jiný zip, jiná patka, jiná nit a je to...hurrrrá. Něco málo švédského vyšívání, dost bylo utěrek....
Koukám, že na fotce je dost vidět rozdíl barev, ale ve skutečnosti jsou si hodně podobné...ta bavlněná je ve skutečnosti víc tyrkysová, ne zelená....Nojo, citlivý stroj...


Uvnitř dvě kapsičky...moje vyschlá, zabarvená stará ruka.....hihihi...ty práce na zahradě jsou dlouho viditelné na rukou...nesnáším rukavice...


...zezadu...


Přeju všem hezký večer a zítra pokračuju...v práci a snad i psaní...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...