pátek 10. dubna 2015

...není vždycky posvícení,

jednou jsme dole...jako dneska a jindy zase nahoře.
Pan Há má dneska "svůj" den, kdy mu je od rána nedobře, ale vždycky to přejde. Už to všichni víme, ale pomoci mu nemůžeme, potřebuje jen hodně klidu a pohody....teď spí. Je to něco jako migréna, znáte to, někdo tím trpí celý život, on trpí čímsi podobným skoro polovinu života...
Pst.

Včera jsem ušila tepláčky pro Ondráška z dceřina trička, posílám jí to na zkoušku, než říznu podle tohoto střihu do drahého úpletu...


Ušila jsem z české utěrkoviny tři utěrky jako dárek, ozdobené mou švédskou výšivkou.


Načala jsem klubíčko a pletu ponožku na pěti jehlicích. Nikdy jsem na nich nepletla, ale se stárnutím mi asi přibyla trpělivost a zlomila jsem nechuť k nim. V této chvíli už jsem nad patou. Musela jsem si to nastudovat na internetu.
 Začala jsem od špičky podle Zuzany, ale maličko jsem se ztratila v tabulkách, tak jsem tak dlouho pátrala, až jsem našla patu ke své spokojenosti.
 Blanka má na svém blogu i obchůdek / nebo je to obrácveně???/ a v návodu má velmi jednoduše popsané tři způsoby vypracování pat, jen plete shora, ale to je stejné jako při pletení od špičky...
Moc mi to pomohlo a už jedu...

Tak mě napadlo. že na podzim utřu prach na krabici s paličkováním...Dostala jsem to od kolegyně Aleny po její mamince...snad už budu mít víc trpělivosti...Chodila jsem na kurz, ale tam mi nevyhovovalo tempo / mám asi delší vedení od hlavy k rukám..../ a nakonec to bylo o tom, že si každá dělala, co chtěla a dívka chodila jen na poradu...Já potřebuju nastudovat víc teorie a pomalu...hihihi. Ale 4+1 jehlic jsem zlomila, tak uvidím...


Včera jsem si připravila látky a sestavila top, maličko prošila a dneska dodělala rychlo dečku. Když bude mít Ondřej ten nový pokojíček, tak aby měl novou...



Jsem dneska nějaká aktivní, ale ne směrem, kam bych asi měla...uklízet, vytřít, utřít prach....hihihi. Na to je čas. Peču chleba, ale nic moc, nalepil se mi na ošatku, byla asi málo vysypaná a těsto řidší, tak jsem to musela znovu prohníst a bude to takový chudáček.
Nejsem já chudák.... Asi bych tedy měla odpočívat....Zítra chceme jet na domek, ALE uvidíme, jak bude...
Hezký víkend všem...

1 komentář:

  1. Týý jo, tys pilná ... gaťky supr a deka parádní! Ponožky umim jen na dvou jehlicích, jinak mi to nějak neleze do hlavy:-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...