úterý 28. dubna 2015

...prší, prší

a je to dobře, bylo tu pěkné sucho. Hlína na záhonech je hrudková a úplně vysušená.



Já záhonků moc nemám, minulý rok nám všechno klíčící schroustaly srnky...Tak letos zatím jen bylinky a snad později nějaký salát, rajčata a cukety. To musím ještě vytvořit "plašič" a budeme tam...Ale v noci zvěři nezabráníš, aby z louky nenakoukla... je to pod plotem....


Dvorek je jeden koberec sedmikrásek, na rozdíl od jiných to nepovažuju za plevel. ještě jsme nesekali...


Rybízy kvetou..


Stromy snad už nerostou...modřín je zdrojem klacíků na podpal v krbovkách, zásobuje mě každý den nějakou spadlou suchou větvičkou. Ani nepotřebuju třísky....


Podmračeno, ale ani kapka...



A tady už je po dešti, krátkém, rychlém, ale jen maličkém, do země se nevsáklo skoro nic. Jen kameny jsou mokré.


Tady už se to zase chystá...a nic.


meduňka začíná


A zpátky ve městě,jeli jsme, sotva se to zatáhlo od Německa....Ve městě za pár hodin bouřka vlevo, bouřka vpravo, prostě dokola...


Dneska ráno ochlazeno, mokro, pod mrakem, uvidíme.
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...