úterý 14. dubna 2015

...tak a už

jsem se trochu uklidnila....hihihi...a můžu se věnovat našemu životu.

Nějak mi vypadlo z hlavy, že jsem chtěla napsat o pečených vločkách, které na svém blogu představila Monika. Nevím, jestli pořád platí 10% sleva při připomínce jejích stránek na objednávce, ale za ty peníze směsi opravdu stojí. Jsou vyvážené, ani moc sladké, ani bez sladkosti...Podělily jsme se o ně s dcerou, stejně je jíme u nás i u nich.


Uvadá mi jetelíček, zítra pojede na verandu na domek, je tam chladněji. Tohle okno na západ mu v panelovém bytě nesvědčí...A ve třech kelímcích bylinky z Ikea. Je to snadné, jen zalít tabletu substrátu vodou a sít. Vloudila se chybička. Ke třem kelímkům byly jen dvě bylinky...???? Otázkou je, zdali došlo k chybě při balení nebo jsme Češi, jak jsem se zmiňovala níže. Krabička jde totiž jednoduše otevřít a zase zavřít...je to 50 na 50 a je mi líto, že si to vůbec myslím. No nic, do třetího kelímku mi koupil pan Há bazalku balkonovou teď při nákupu. Já totiž všechny bylinky odvezla na domek...


Chystáme se na dva , možná víc dnů, na domek, tak jsem upekla mufinky z tvarohového těsta, peču čočkovou sekanou a  pan Há měl za úkol nakoupit pečivo a buřtíky. Chtěla bych totiž spálit ty poslední větvičky z podzimu.To je výmluva, já buřtíky na ohni ráda.....


Za chvíli bude čas oběda, pak se rozdělíme. Pan Há garáž... a já budu rukodělat. Co...tak o tom zase někdy jindy.
Hezký den všem...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu