středa 27. května 2015

....další práce na obzoru,

ale práce, kterou mám ráda.
Objednala jsem  látky, úplety, u Mrázkových, dneska jsem je měla v Poštomatu, je to fajn služba. Látky jsou moc pěkné, balení i rychlost dodání prvotřídní.

Úplety vybírala dcera, tak proto taky dneska tahle fotografie. Aby věděla. Pro mě jsou látky dole, něco, co se hodí ke všemu, červený "patchwork" na tu vyšívanou prostírku a dva malé balíčky látek na kapsičky se zipem na vánoční trh na fakultě. Už pomalu začnu něco šít....i dcera, až tu budou....


Dopoledne jsem předala Babuláka a Dědulínu své známé pro vnoučka z Ameriky, který příští týden přiletí...Tak naše Dědulína osiřela a čeká na Ondráška....
Zastavila jsem se v bývalé práci, měla jsem předat nějaké maličkosti a vzkazy ze setkání nás důchodek včera odpoledne. Popovídali jsme, ukázala jsem fotky vnoučka, uviděla na oplátku fotky nové neteře v Kanadě kolegyně Věrky. S hrůzou, jak ten čas letí, jsem zjistila, že "miminku" Františkovi = velkému bráchovi holčičky...už jsou 3 roky. Musely jít pracovat, tak jsem šla.
 Nákup, nějaké drobné práce dopoledne, vaření,  konečně jsem VYŽEHLILA.....hihihi....Teď odpoledne se tu zastavila sestra Růža s mužem, babičce Toničce se nechtělo oblíkat...mrzí mě, že zase jednou na chvíli nepřišla, když sem měli cestu....pro mě za mě mohla přijet v zástěře, jen si vzít boty a svetr.... No, co nadělám....

Dneska už budu lenošit, nic nemám rozdělané, druhá deka na prošívání je na domku, tak si asi připravím lemování...
Venku je teda k..va zima na květen, řekl pan Há, když se vrátil od Poštomatu.
Tak, ať už je líp.



1 komentář:

  1. Tak to vám fandím, upřímně. :) Já si na práci taky nestěžuji. Živí mě ict firma a tak je práce poměrně dost. :) Přes Covid firmy hodně investovaly do digitalizace a celkově do údržby počítačových sítí, protože home office a další specifika. A to je přesně to, co mě živí. :) Na druhou stranu -- klidně bych si dal i pár dní dovolenou. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu