pondělí 11. května 2015

rýma

v skoro letním počasí je pro mne peklo....S mou chorobou. Nespím, chodím po bytě, čtu si a smrkám...piju vodu a zavodňuju sliznice, a pak taky dost chodím na záchod a pořád dokola....

Můj dlouholetý šicí koutek místo poloviny šatny, měla jsem tam stařičkou zářivku, před nedávnem vyhořela...pak chvíli lampu k šicímu stroji. Ale to bylo málo světla, tak mi zeť sehnal pěkné svícení, minulý týden přivezl a bylo na panu Há to nainstalovat. A už je světla zase dost...Ani nevím, jestli si Z. všiml....



Jeden pohled na pryskyřník v kuchyni...


A tohle jsou tepláčky, co jsem před chvílí ušila....


A na konec to nejlepší, cyklista včera odpoledne už v Olomouci .


Snad už to bude zítra lepší, chtěli jsme jet na domek, do konce pracovního týdne, pak má být zase chladno. V bytě máme oba práce dost...
Hezký večer všem.

5 komentářů:

  1. Supr gaťky Miládko! Koukám, že malý je už velký chlap.-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo , letí to...a co malá ????

      Vymazat
    2. Roste Miládko, roste ... do výšky i do šířky.-))))

      Vymazat
    3. Tak to má být, uteče to tak rychle a nám zůstane jen vzpomínka...Jsem dneska naměkko,už mně ta rýma leze na nervy.....Hezký den

      Vymazat
  2. Rýmou si musí projít snad každý. Já se tedy snažím proti nachlazení bojovat. Koupil jsem si takový náramek, který mi měří všechny možné hodnoty v těle, stejně tak se otužuji. Když má maminka chytila rýmičku, pořídila si infralampu a během 3 dnů byla vyléčená. Blahodárné účinky - to jo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu