úterý 26. května 2015

...tak jde život...

...to mi něco připomíná, film ?, kniha ?, nevím......

Takhle to vypadá od rána, prší, pak zase chvíli ne, fouká docela silný vítr a ochladilo se.



Došila jsem dečku, potřebuje jen začistit tu a tam nitky, natisknout  vizitku a praní zezadu.....a trochu vyžehlit.


Látku jsem spotřebovala "do mrti", z barevné mám  zbytek 7x30 cm a z bílé mírně šikmý  6 cm okraj...byl to asi zbytek, konec role ???,  a byla na něm i propiskou cena, či co to bylo za číslo....?????


Mám toho dneska odpoledne dost, jdu.
Všem hezký večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...