neděle 13. září 2015

...čerstvý vzduch

je tedy silný jako víno...zívám a chce se mi spát jako už dlouho ne. A to jsme byli venku jen jeden den...
Psali mladí, pochutnávají si na řeckých specialitách a vínu, malý sjíždí skluzavku...Oj, to se mají...
Na domku vše OK, jen tráva vyrostla, musím posekat. Ale dneska to nešlo, je neděle a to se na vsi nesmí rámusit. Tak jen malou sekačkou před domkem...
K prababi Toničce jsem jela autem, jednak jsem vezla nějaké kytky a věci, ušetřila jsem čas, i když je to jen cca 1 km. Jindy chodím pěšky, i třeba 2x denně. Pak jsem tedy měla ještě čas podívat se na houby v mém březoví, ale nic...ostružiny taky končí, lískové oříšky nic moc , pár větviček a šup zpátky.


Pohled na zarostlou zahradu, celý den bylo nádherné sluníčko, ale po obědě se zvedl pěkný vítr.


A tady už jsem zase doma, několik stop podzimu.....hihihi....


Byli jsme v Baumaxu, pan Há potřeboval beton..., tak si to obstaral a já si nakoupila nové cibulky tulipánů a narcisek, co mi zmizely po poslední zimě... A protože Baumax v ČR končí, mají slevu opravdu na všechno... Já si koupila tenhle malý fikus, moc se mi líbí ty listy a vůbec....


..a k fikusu ještě tuhle malou aloe, byla tam taková opuštěná....


Jako kdybych měla málo kytek, že....Ale tyhle vydrží i chvíli bez zalévání, když budeme pár dní na domku. 
Tak jdu spát.....Ne, ještě ne, ale už aby to bylo, hihihihi....
Hezký příští týden všem.



1 komentář:

  1. Já jsem jako malá jezdila hrozně ráda na prázdniny k babičce na vesnici. Bylo to tam úplně skvělé. Do dnes na to ráda vzpomínám a na vesnici se vracím. Ten klid a čerstvý vzduch, tomu se žádná rekuperace nevyrovná. Je to samozřejmě lepší, než mít pořád otevřená okna a doma zimu, ale ten čerstvý venkovský vzduch je prostě úplně jiný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu