pondělí 28. září 2015

....hezké, hezké, hezké

bylo počasí tento prodloužený víkend....

Něco natrhaného na louce cestou od mých holek....maminky a sestry....



A taky jednou Tany, pejsek sestry, ale i babi Toničky, protože s ní tráví jejich pracovní dobu...je to takový prdek, mluví očima....Napadlo mě ho vyfotit, když jsem četla u  Marcely na jejím http://vsednodennosti.blogspot.cz o jejím životě a její pejsci mi našeho připomenuli....
Já dneska vařila džem z bezinek. Včera mi je švagr Vláďa natrhal u nich na dvorku, pan Há mi je potom odšťavil do velkého hrnce. Dneska jsem  si odlila do láhve domů, udělám likér....nemám tu rum....Z menší části jsem udělala sladký džem a poslední díl, tj. asi polovina celkové šťávy, byla na dia džem. Hrála jsem si s tím celé dopoledne. Ale už je to připravené na verandě na cestu do města. Moje poslední letošní zavařování.
Po obědě jsem dosázela cibulky bledulí a sněženek...uvidíme po zimě. Ještě přidat hlínu do květináčů,kde mám aloe, příští týden půjdou do domu, tak aby se sesedla.
Potom na dvě hodinky k mamince a sestře, cestou na louku na houby, co kdyby....
A je večer, sebrala jsem prádlo z venku, pomalu, ale jistě se ochlazuje...
Hezký večer všem...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu