pondělí 7. září 2015

...venku

jsou jen 4 stupně, chladno jako mnohdy v zimě.
Já se chystám do banky, pan Há k doktorům. Ale než vyrazím, trochu jsem si pokoukla na obrázky....

https://www.pinterest.com/lastthread/quilt-patterns-quilty-stuff/?utm_campaign=recs_150831&utm_term=3&utm_content=13792411297789463&e_t=5fe1cc7c80a34f0bbcd744b983429afe&utm_source=31&e_t_s=boards&utm_medium=2004

Jsou to obrázky z Pinterestu, snad to půjde otevřít...
Ale ještě jsem si vypíchla něco, co by mě mohlo zajímat a nebo i inspirovat k šití.

Pěkné, i když modrá není zrovna to moje....


Spousta zbytků na čtverečky by se u mě taky našla....


To mi připomenulo moje šití z knihy Farmers Wife od kolegyněk, taky bych to mohla vyndat ze spodního šuplíku...


a další pěkný bloček



pěkná Wonky Stars, ty proužky se mi líbí



Toto se jmenuje Listy z bible....moc pěkné....


A zase ty zbytky....


A něco na prošití...To mi moc nejde, no, spíš nemám trpělivost.


Pěkné, v poslední době oblíbené, ševronky i barvy. Někde jsem četla, že se málo šijí deky v zelené barvě, je fakt, že já šila jen jednu, působí to na mě chladivě. letos je oblíbená mint apod.


Zato tyhle barvy hřejí už jen od pohledu....



Tohle je moc pěkné, ale zjevně nad moje síly....Je zvláštní, jak se vyvíjí i šicí inspirace...http://alliesinstitches.blogspot.cz má toto šití na stránkách z roku 2013, v současnosti se její šití pohybuje trochu víc, hodně, folklorně, vyšívání, korálky...a to už není můj šálek kávy...Ale tohle je moooooc pěkné....


A tohle taky není špatné....a už dost cizích obrázků.



A ještě jedno malé video, protože zakončení lemů na deky není nikdy dost....


Tak a jdu...

Už jsem se vrátila, uvařila oběd, venku 6 stupňů a prší. Studeně.
Ještě si něco počtu a půjdu šít ??? plést ????? hihihi.
Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu