sobota 24. října 2015

...jsem tak

unavená, až mi to přijde divné......
Ráno jsme vyjeli směr Praha. Na nějaké nákupy do Ikea, sebrané požadované drobnosti z naší i malého okolí rodiny....Nic moc věcí jsme nenakupovali, ale lidí byly davy, prostě nic pro mne....Po obědě / masové kuličky to jistily, ale těch lidí..../ jsme vyjeli směr Národní zemědělské muzeum na Letné, na traktory....
A pak  šupky dupky domů.
Ráno, když jsme vyjeli, byla hustá mlha, v Praze bylo nádherně slunečno, cestou zpátky bylo místo, kde byla slabá mlha, ale u nás už zase jasné nebe a sluníčko.

Ráno raníčko, vnouček jako sluníčko.....


Tento traktor se mi nejvíc líbil....


a tenhle vnoučkovi....




Nic moc fotka, ale jasné slunce nás probudilo k životu. Ne tak vnoučka, byl utahaný, pokňourával, nedivím se mu, taky se mi chtělo.....
Ale konec dobrý, všechno dobré, rodiče mu dokoupili koleje  a tunely k vláčku, tak to skládali doma i s dědou....a moc ho to baví....
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu